July 3, 2013

Istiqamah sikit!!

Assalammualaikum.


Last entry bulan 5.Sekarang dah masuk bulan 7.Gap sebulan tu.huhu.Tapi takpe,bulan 6 tu exam month,sibuk study *study lah sangat kan....:P

Kononnya bila dah menjengah Julai ni nak start balik blogging la.Nak jadi blogger yang rajin menulis.Azam tu.Orang buat azam awal-awal tahun,saya buat dekat nak habis tahun..huhu.But,nevermind,yang penting ada usaha kan.

Now dah start semester break.Almost two months ++ jugak la.Lama tuh.Memandangkan universiti dah bagi cuti yang lama,maka haruslah dimanfaatkan demi kebaikan manusia sejagat.Wah..kelas statement kite kan :).So,now saya kerja kejab dekat design company.Baru beberapa hari kerja kat sana,tapi saya suka sangat suasana dia.Staff tak ramai mana pun,tapi masyaAllah riuh macam sekampung.haha.Itulah yang bagus kan??

Q-So apa perancangan anda selepas ini??

A-Nak rajin-rajinkan diri menulis!!!Tahu tak novelog tu dah berapa lama terbengkalai?Idea pun dah terbang merata.Semangat watak-watak novelog tu pun dah tak meresap dalam jiwa.Ini tak boleh jadi ni.Lagi satu,banyak benda saya nak tulis.Sebab saya ni selalu lupa.At least,by write it up dalam blog,boleh baca balik nanti :).

Jadi apa yang penting???Kerjasama?NO.Chocolate?BIG NO.

ISTIQAMAH :).
Moga Allah mempermudahkan.InsyaAllah.

XOXO,Erynn Anyysa.

No comments:

Post a Comment

Thank You for Always Supporting Me!