April 7, 2014

Blogger Acah-acah

Assalammulaikum.
Kalau masih ada yang sudi membaca,TERIMA KASIH :')

Maaf lama tak menulis,kalau ada yang tertunggu lah.
My life has been quite busy.
Alasan lama?Cliche?
Saya tak tipu.Huhu.
But I enjoyed it much.Alhamdulillah.All praises to Allah the Almighty.

Baru student,busy apanya?Orang lain pun study jugak.Lek-lek je boleh update blog.

Ya,saya student.Saya jugak Shaklee Distributor,part-time makeup artist dan uruskan Zhe Photoprops,craft based business saya.Saya selalu update Instagram,kalau rindu,jenguk-jengukla cerita saya kat sana.Kalau tak rindu,takpa :).

InsyaAllah akan cuba menulis lebih kerap lepas ni okeh.Banyak benda nak tulis,cuma berlawan dengan masa.Moga Allah permudahkan.Amin.

XOXO,
Erynn Anyssa.

No comments:

Post a Comment

Thank You for Always Supporting Me!