December 29, 2013

A combination

Assalammualaikum,readers.
Masih sudikah anda menjengah blog saya ini?
Kalau sudi,terima kasih.
Kalau sudah berpatah arang,apakan daya.>_<

Hari-hari saya buka bloglist,belek-belek cerita baru blogger lain.
Cerita diorang kahwin,dapat anak,pasal kerja,keluarga.
Sometimes seronok bila tengok orang lain happy.
Kita yang baca pun tumpang happy.Heheh
Tapi itulah,masa nak menulis idea takde pulak.
Idea selalu datang time tak kena.Masa dalam bas,masa nak tido,masa mandi.Huihhhh

Ingat tak saya pernah cerita pasal hobi saya dulu?
Sekarang Alhamdulillah,hobi tu dah boleh jadi business sikit-sikit.
Makeup kalau minggu-minggu dinner tu bolehla 3-4 orang.
Tempahan photoprops pun ada,tempahan scrapbook pun ada.
Nanti saya publish ye pic props dan scrapbook tu.
In case kalau readers kesayangan saya ni nak bertunang ke,kahwin ke,
boleh la tempah dengan saya kan,kan.hehe

Sekarang dah hujung sem.MUSIM FINAL EXAM yow!Kena bekerja keras,means belajar dengan lebih tekun.Nanti kacau pointer,parah saya.hehe.Ha ni nak sambung study balik ni.Doakan saya ya :)

Till then, XOXO,
EA.





No comments:

Post a Comment

Thank You for Always Supporting Me!